Albron

Het bedenken, bouwen en beheren van een foodconcept met een verhaal. Dit is waar Albron sterk voor is. Met bijna 1.000 locaties in Nederland. De verschillende foodconcepten zijn te vinden in bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen en in dag- & verblijfsrecreatie. Alle concepten hebben dezelfde basis:  groot gevoel voor gastvrijheid, lekker, gezond en duurzaam eten & drinken, aantoonbare betrokkenheid, het vertrouwen in stevige samenwerkingen en de durf om dingen anders te doen.

Voor Albron maakten wij op basis van het papieren duurzaamheidverslag 2016, een interactief magazine. Het maken van zo’n verslag vraagt om expertise. Om mensen uit te nodigen tot het lezen van het magazine is er veel aandacht geweest voor de inhoud, waarbij de balans tussen tekst en beeld erg belangrijk is. De informatie toverden wij om tot gave infographics en animaties. Daarnaast ondersteunden wij de tekst met videotestemonials.

Voor het duurzaamheidsverslag 2019 van Albron hebben we ook weer een mooi verslag ontworpen. In het duurzaamheidsverslag De Feiten op tafel staat gezond en duurzaam eten centraal. Met opvallend kleurgebruik in de stijl van Albron, duidelijke illustraties en mooi beeldmateriaal hebben onze ontwerpers weer mooi werk geleverd.

Bekijk het complete verslag hier.

Albron duurzaamheidsverslag 2019 - Case van de Toekomst