Het is tijd voor een nieuw toekomstbeeld

Al jarenlang staat De Toekomst bekend als een toonaangevend fullservice communicatiebedrijf. We bouwen sterke merken, realiseren aansprekende campagnes en ontwikkelen onderscheidende communicatiemiddelen die passen bij je merkpersoonlijkheid. Als ervaren familiebedrijf staan we voor duurzaam ondernemerschap.

Uit klantonderzoek is gebleken dat ons contact en de samenwerking positief worden ervaren. We worden gezien als toegankelijk, creatief en prettig in de omgang, met oog voor kwaliteit.

Merkpersoonlijkheid

Bij het ontwikkelen van onze nieuwe huisstijl hebben we gezocht naar een merkpersoonlijkheid die past bij onze dagelijkse werkwijze. We zijn uitgekomen bij een verbindende, praktische benadering die gelijke behandeling vooropstelt. Onze diensten en producten zijn voor iedereen aantrekkelijk. Eerlijkheid, hard werken en vertrouwen vormen de kern van ons bedrijf, dat wordt belichaamd door het ‘everyman’-archetype.

Visuele uitwerking

Als een dynamisch en vooruitstrevend bedrijf zijn we altijd in beweging, met oog voor detail in de wereld waarin we leven. Daarom hebben we gekozen voor de cirkel als basisvorm voor onze visuele identiteit. De cirkel vervangt trots de ‘O’ in ons logo en symboliseert het open karakter van ons bedrijf. Door het gebruik van alleen kleine letters in ons woordmerk leggen we de nadruk op onze toegankelijke en benaderbare manier van werken. Het kleurrijke palet waar we voor hebben gekozen, visualiseert de diversiteit van onze diensten, producten en mensen. Soms ontbreekt een kwart of een helft van de cirkel, waardoor onze huisstijl een helder en open karakter krijgt.

Deze vernieuwde stijl weerspiegelt onze energie voor nieuwe samenwerkingen en het versterken van bestaande relaties. Het is een stijl die De Toekomst anno nu uitstraalt. We kijken ernaar uit om met jou samen te werken en met onze services en producten het beste voor jouw merk te creëren.