Oatly

Oatly in de spotlight: van festivals tot supermarkten
Oatly is een Zweeds merk en staat bekend om haar gedurfde marketing, eigenzinnige tone of voice en duurzame aanpak. Hiermee spreken ze een bewuste, jonge doelgroep aan die kiest voor een alternatief voor koemelk. Oatly havermelk it is!
Om Oatly meer zichtbaar te maken, creëerden we een mix van communicatiematerialen voor campagnes en activaties die zowel op straat, in koffiebars als in supermarkten opvielen. Van barista-promoties, grote retail acties tot festivalbeleving – en dat alles met de speelse en eigenzinnige stijl die Oatly kenmerkt.
Displays
Displays in o.a. Albert Heijn, Spar en diverse supermarkten met strategisch geplaatste actie displays (RAD’s) en luxe permanente displays en diverse campagnes rond productlanceringen.
Barista-promotie
Point of Sales in top koffiezaken om havermelk als hèt alternatief te positioneren.
Event marketing
We hebben diverse marketingwerkzaamheden voor events gedaan zoals een met magneetplaten beletterde koffietruck, de lancering van Oatly softijs met bedrukte ijscupjes en andere promoties met stickers, posters en koelkastmagneten.
Branded materialen
Mooie producten zoals hippe sportsokken, lepeltjes en displays voor maximale zichtbaarheid.

“Jullie marketing meterialen zorgden voor maximale zichtbaarheid én een glimlach bij onze doelgroep!””
Medewerker Oatly