Brand portal voor merkbeheer
Wil je jouw merk consistent en centraal beheren? De brand portal voor merkbeheer van De Toekomst is een gebruiksvriendelijk platform dat al je marketing- en communicatiemiddelen samenbrengt in één omgeving. Medewerkers, vestigingen en partners kunnen zelfstandig materialen opmaken, bestellen en beheren – altijd binnen de merkrichtlijnen én toegankelijk voor iedereen.
Wat is een Brand Portal?
Een Brand Portal is een online systeem voor het beheer van je merk en huisstijl. Het biedt de mogelijkheid voor het opmaken en bestellen van marketingcommunicatiemiddelen. Met het veelzijdige brand portal van De Toekomst maak en beheer je POS, visitekaartjes, posters, advertenties of andere huisstijldragers helemaal zelf. Volgens de door jouw vooraf vastgelegde specificaties. Ook het beheren en distribueren van beelden, sjablonen en presentaties behoort tot de mogelijkheden.
Eén platform voor het beheren van jouw merk
Van huisstijl drukwerk, folders, beurswanden en advertenties tot socialmedia-posts, presentatieformats en kantoorartikelen met de portal beheer je alles in één systeem, alle middelen voldoen aan de merkstandaarden. Zo maak je je merk niet alleen herkenbaar, maar ook bereikbaar.
Voor communicatieafdelingen, marketingteams, franchisepartners of lokale vestigingen: iedereen werkt eenvoudig én correct met jouw merk.
De portal wordt aangeboden als Software As A Service. Dit betekent dat u de software niet hoeft te kopen, maar een abonnement heeft voor het gebruik van de software. In de abonnementskosten zitten alle onderhoudskosten, hosting en updatekosten.

Functionaliteiten van de brand portal
Opmaak module
Online opmaken van bestanden op basis van templates. Ideaal voor visitekaartjes, posters, brochures, facebookposts etc.
Voorraad module
Altijd inzicht in de actuele voorraad, mogelijkheid om goedkoop in bulk te produceren en decentraal te leveren. Ideaal voor productie van briefpapier, enveloppen, POS materiaal en relatiegeschenken.
Bestelmodule
Direct online bestellen van huisstijldragers, met mogelijkheid tot autorisatie en online betaling. Ideaal voor organisaties met meerdere vestigingen.
Beeldbank module
Alle digital assets van je merk goed beschikbaar voor relevante personen. Te downloaden in hoge of lage resolutie en toekennen van rechten.
Printshop module
Spoedopdrachten in één keer inschieten en snel laten produceren door onze printshop. Ideaal voor kleine oplage of snelle marketing actie.
De brand portal heeft drie type gebruikers in het systeem: hoofdgebruiker, die toegang heeft tot alle facetten binnen de portal. Indien gewenst kan de hoofdgebruiker ook een bestelling autoriseren, maar er kan ook zonder autorisatie besteld worden. Gebruiker die drukwerk en relatiegeschenken kan bestellen. Gebruiker die in de brand portal kan zien wat er besteld kan worden, maar geen bestellingen kan plaatsen.
Duurzaam werken
De brand portal helpt verspilling te voorkomen door slimme orderoptimalisatie, realtime voorraadbeheer en klimaatpositieve productie. Dat is niet alleen efficiënt, maar ook verantwoord. Workflows en duurzame keuzes gaan bij De Toekomst hand in hand.
Zo versterken we je merk en dragen we bij aan een wereld waarin iedereen kan meedoen.
Met de Brand Portal van De Toekomst beheer je al je marketing- en merkuitingen centraal, efficiënt en consistent. Je hebt 24/7 toegang tot merkbestanden, sjablonen en communicatiemiddelen, wat zorgt voor snellere doorlooptijden, minder fouten en lagere kosten. Door centrale regie verbeter je de kwaliteit en uniformiteit van je communicatie, vang je veelgestelde vragen over huisstijl af en ondersteun je collega’s en vestigingen optimaal. Bovendien krijg je inzicht in kosten, bespaar je op vormgeving en drukwerk, en houd je meer tijd over voor wat écht telt: het laten groeien van je merk.